qums

تاثیرمداخله آموزشی مبتنی بر بازاریابی اجتماعی بر تبعیت دارویی بیماران مبتلا به دیابت نوع 2 مراجعه کننده به مراکز بهداشتی درمانی شهر قزوین،سال1398

kalhor, roohollah and najafpoor, zahra (2021) تاثیرمداخله آموزشی مبتنی بر بازاریابی اجتماعی بر تبعیت دارویی بیماران مبتلا به دیابت نوع 2 مراجعه کننده به مراکز بهداشتی درمانی شهر قزوین،سال1398. Masters thesis, qazvin uiversity of medical sciences.

[img] PDF
Download (785kB)
Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: R Medicine > RN Health > RN1004 Health Care Management
Divisions: University Thesis > Faculty of Health > Health Care Management
Depositing User: Health School Students
Date Deposited: 01 Sep 2021 04:15
Last Modified: 01 Sep 2021 04:15
URI: http://eprints.qums.ac.ir/id/eprint/10974

Actions (login required)

View Item View Item